نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب پایان فصل برای اسدی پائز، ۱۴ بازیکن خود برای دیدار با کوبا را مشخص کرد لیگ ملت‌های والیبال - ۲۰۲۴ | ایران از کسب سهمیه المپیک دور شد + جدول طعنه سنگین هواداران استقلال به جواد نکونام | به جای تسلیم شدن، عذرخواهی کن! مجازی‌ها علیه نکونام متحد شدند| هشتگ اخراج از استقلال! ایران با ۱۴ مدال در پارادوومیدانی جهان به کار خود پایان داد پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال | کار سخت شاگردان پائژ برای کسب اولین برد برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال | زمان برگزاری نیمه نهایی و فینال مشخص شد لیست خروجی پرسپولیس تکذیب شد پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس رسید ناپل در انتظار کونته ستاره پرسپولیس با پیشنهاد استقلال روبه‌رو شد! شکایت استقلال خوزستان از داوری به AFC و فیفا آپشن عجیب برای مربی لیگ یکی
سرخط خبرها

مشهد و نیشابور در فینال فوتبال بانوان خراسان

  • کد خبر: ۶۱۳۸۷
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
مشهد و نیشابور در فینال فوتبال بانوان خراسان
نخستین لیگ برتر فوتبال بانوان استان به ایستگاه آخر رسید.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ لیگ فوتبال بانوان خراسان رضوی برای نخستین‌بار برگزار شد و حالا با مشخص‌شدن فینالیست‌ها باید منتظر اولین قهرمان لیگ تاریخ فوتبال بانوان استان بود.

شاهین تربت‌حیدریه، سیمرغ تربت‌حیدریه، سایپا مهد فوتبال «الف»، طیرانی مشهد، هیئت فوتبال چناران، عظیم‌گستر سبزوار، کیان «الف» نیشابور، دختران پهلوان مشهد، داروخانه کیخسروی قوچان، طیبی «الف» مشهد، کیان «ب» نیشابور، طیبی «ب» مشهد، تک‌ستاره سبزوار، هیئت فوتبال سرخس، پرسپولیس مشهد و سایپا «ب»، ۱۶ تیم شرکت‌کننده در اولین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان خراسان رضوی بودند. در چهارمین هفته، تیم فوتبال بانوان سایپا مشهد در بازی با تیم شاهین تربت‌حیدریه با تک‌گل سپیده جعفرپناه به پیروزی رسید و حریف تیم کیان نیشابور در فینال شد.
 
حالا قرار است روز چهارشنبه به میزبانی سایپا دیدار پایانی لیگ برتر در مشهد برگزار شود. از بین ۶ تیم مشهدی، تنها سایپا «الف» توانسته است با ۳ پیروزی و یک باخت به فینال برسد و از بین شهرستان‌ها نیز تیم مدعی کیان نیشابور قرار است به میدان بیاید. فاطمه میرزی، مدیر تیم فوتبال بانوان سایپا مشهد، می‌گوید با شرایطی که داشتیم، از ابتدا به قهرمانی فکر می‌کردیم؛ اما باید قبول کنیم تعداد بازیکنان استان محدود است و بازی فینال قطعا نزدیک خواهد بود. بسیاری از بازیکنان خسته شده‌اند یا آسیب دیده‌اند و به‌خاطر خطا و کارت نمی‌توانند در بازی آخر بازی کنند. به هیئت فوتبال درخواست دادیم برای بازی فینال کارت‌های بازیکنان بخشیده شود.
 
او ادامه داد: فاطمه عباسی به‌عنوان سرمربی‌بازیکن در تیم سایپا حضور دارد. فاطمه محمدی، شرمین افخمی، آناهیتا زینلی، عاطفه کاشف‌نیا، نسرین واعظی، پرنیا پیشدار، مریم حسینی، زیبا سپهر‌حیدری، صبا خاوری، الهه نصیری، نفیسه و نسترن محمدخانی، سپیده جعفر‌پناه، سنا قاسمی، مهسا ناجی‌ارا، افسانه دشت‌آزما، مبینا محمدزاده و ملیکا محمدی بازیکنان تیم و بیتا احمدی نیز به‌عنوان مربی در کنار تیم است.

آماده حضور در لیگ‌یک

میرزی در ادامه تصریح کرد: موضوع مهم دیگر برای تیم فوتبال بانوان سایپا حضور در لیگ دسته‌یک است. سال‌۹۸ در لیگ‌یک شرکت کردیم و فاصله بسیار کمی تا صعود به لیگ برتر داشتیم؛ اما به‌دلیل یکسری مسائل این اتفاق نیفتاد. در سال‌۹۹ فدراسیون نتوانست لیگ‌یک فوتبال بانوان را برگزار کند و به‌همین‌خاطر به‌دنبال این هستند تا رقابت‌ها در هفته‌های ابتدایی فروردین‌۱۴۰۰ انجام شود و تیم‌های صعود‌کننده به فصل بعدی لیگ برتر نیز مشخص شوند. البته هنوز زمان قطعی اعلام نشده است و باید منتظر نامه فدراسیون باشیم.

چشم‌انتظار اسپانسر برای دختران

او افزود: ما امسال نیز اعلام‌آمادگی کرده‌ایم و تست‌هایی نیز برای جذب بازیکنان برتر در حال برگزاری است، اما در خراسان رضوی تعداد بازیکنان محدود است و بهترین‌ها را در لیگ استان شناسایی کردیم. برای رسیدن به هدفمان در لیگ‌یک که صعود به لیگ برتر برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال استان است، نیاز به جذب چند بازیکن باتجربه و غیربومی داریم. این موضوع نیز ارتباط مستقیمی با اسپانسر دارد و اکنون مشکل اصلی ما حامی مالی است.
 
مدیر تیم فوتبال سایپا مشهد تصریح کرد: در سالی که گذشت، باشگاه‌های خصوصی بیشترین ضرر را متقبل شدند، ماه‌ها تعطیلی و سپس ترس بسیاری از خانواده از حضور فرزندان در تمرینات باعث خسارت‌های زیادی برای باشگاه‌های فوتبال و فوتسال شد و همین موضوع باعث شده تا برای حضور در لیگ‌یک و رسیدن به لیگ برتر به اسپانسر نیاز داشته باشیم، با هیئت فوتبال استان صحبت‌هایی شده و قول‌هایی برای کمک و مساعدت داده شده است. زمان کمی تا رقابت‌ها داریم و باید تیم هر‌چه‌زودتر بسته شود. با مربی نیز صحبت شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->